Sziasztok.
Eléggé kezdő vagyok,így ne szidjatok le hogyha sok hülyeséget fogok kérdezni.
Énis fps problémákkal küzök,mint sokan mások.
1. Van ejelntősége hogy milyen cs t használok?
Engem leginkább az érdekel hogy obban tudjak játszani,másodlagos a kinézet,szóval nincs külön olyan cs amelyikkel nagyobb lehet fps mint a többi?
2. Nagyonsok kódot megpróbáltam már,de nemakar javulni,sok topicot olvastam és leszokták írni az adatokat,énis ígytesez,eléggé sz*r a gépem.
Ezekhez se nagyon értek,szal assem tudom mit írok,csak amit ír everest :)
Videokórtya: VIA chrome9 HC IGP
CPU típusa: unknown, 1600MHz 9x178
Rendszermemória: 960Mb
Nemtudom mit kell még leírni,majd szóljatok.
sötétben 95 körül van fps em de világosba,mikor lövök és mozgok 60-25 között mászkál.
Esetlleg valami ténylegesen jó,működő cfg vagy program,vagy valami átállítás videókártyába,valami,nagyon hálás lennék,és gondolom sok hülyeséget kérdeztem most,de kéne segítség,köszi.
Lehet :) Fél konfigot pro hardveren vagy min ( hardver pro ) nem tudom táp nélkül esetleg táp és vinyó nincsen ezeket durván olyan 25-30k ért osztogatják ( 2magos proci 2gb ram meg egy jobb fajta videó kártya meg alaplap ) persze az erősebb konfigok félkonfigok drágábbak .
Gondolom nem csak cs-re használja a gépet. Hogyha letölt egy nagyobb játékot, vagy programot, szerinted hogy viszi el? És úgy nézzük, hogy cs-nek nem is nagy a gépigénye..
Lehet :) Fél konfigot pro hardveren vagy min ( hardver pro ) nem tudom táp nélkül esetleg táp és vinyó nincsen ezeket durván olyan 25-30k ért osztogatják ( 2magos proci 2gb ram meg egy jobb fajta videó kártya meg alaplap ) persze az erősebb konfigok félkonfigok drágábbak .
Véleményem szerint, ha egyszer vesz, akkor vegyen rendeset, és ne olyat amit fél év múlva lekell cserélni.
25k ft-ért megnézem milyen gépet veszel te.. :mosoly:
itt csak gépen meg fps esen múlik mennyire játszol jól,megyek valami értelmesebb játékra ahol nem az számít kinek jobb a gépe -.-