Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Letöltés

Letöltés

Hirdetés

Érkezik a CS:Global Offensive

Cikkek/Interjúk 2011. augusztus 13. RazieL-.- 190 hozzászólás 16262 olvasás

Érkezik a CS:Global Offensive

A Valve bejelentette új generációs FPS játékát, amely nem kevesebbre, mint arra hivatott, hogy forradalmasítsa az 1998-ban megjelent sikerjátékot, a Half-Life-ot, illetve annak 1999-es modifikációját, a Counter-Strike-ot.

A Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) fejlesztésekor a készítők ügyeltek arra, hogy a CS:GO kövesse ugyanazt az úttörőnek számító, csapat-alapú akciójáték vonalat, melyet elődjei a CS1.6, CS:Condition Zero és a CS:Source elkezdtek.

csgo

Az első paparazzi kép a Counter-Strike: Global Offensive játékmenetéből...

A Valve hivatalosan is megerősítette, hogy a CS:GO a Counter-Strike egy új verziója, modifikációja lesz, a "CS2"-ről szóló pletykákat pedig teljes mértékben cáfolta. A grafika szépségéről ezúttal a Source alapos ráncfelvarráson átesett motorja lesz a felelős, amelyet a 2011 őszén megjelenő béta verzió keretein belül mi is megcsodálhatunk majd.

A hagyományos mapokat vélhetjük majd felfedezni a GO-ben is, de_ illetve cs_ pályarendszereket kell elképzelni. Ennek egyszerű oka az, hogy távoli terveik között szerepel a CS:GO versenyjátékká való nevelése.

A valódi forradalom:

Az ESEA oldal beszámolója alapján a játék vizuális megjelenése szolgáltatja az egyik legszembetűnőbb különbséget az előző verzióhoz (CS:Source-hoz) képest. A karakterek mozgása, a fegyverek kezelése illetve az egyes mapok kidolgozottsága egy teljesen új Counter világot tár elénk.

go

Counter-Strike: Global Offensive @ CT

Az újdonságoknak itt még közel sincs vége, hiszen a fejlesztők a négy alapfegyver (AWM, M4, AK47, deagle) mellé, továbbfejlesztett géppisztolyokat és shotgunokat is szándékoznak a harcosok rendelkezésére bocsájtani. A legszívmelengetőbb újítás egyértelműen a kiegészítők és gránátok arzenáljának bővítése, hiszen a játék során használhatunk majd molotov koktélt, ami rendkívül hasznos lehet egy beton B rush megfékezésében.

Végül de nem utolsó sorban - és nem minden poént lelőve - következzen a "terelő" gránát (decoy grenade), amely funkciója már nevéből is sejthető, egyfajta terelésként használható, mégpedig a következőképpen: terror oldalról bevetve AK/glock, CT-ként felhasználva M4/USP hangot hallat, amely T illetve CT jelenlétét sejteti  az adott területen. :-)

Csapatcentrikus:

A gránátok, kiegészítők és fegyverek terén végrehajtott finomítások mellett a Valve emberei figyelembe vették a CS legfontosabb és elengedhetetlen tulajdonságát, a pénz rendszert.

Hogy ezt még hangsúlyosabbá tegyék, a programozók megváltoztatták bizonyos fegyverek árát, tehát például terror oldalon, fafegyverünkért többet kell majd fizetnünk, ettől természetesen megváltozik a spórkörök gyakorisága is.

A CT oldal egyik elengedhetetlen kelléke a defuse kit, hiszen értékes másodpercek múlhatnak rajta, a másodperceken pedig körök nyerhetők meg és bukhatók el könnyedén. A CS:GO minden egyes körben véletlenszerűen def.kiteket oszt szét a CT-k között, amely def.kit nem lesz átadható, tehát elkezdődhet majd a sakkozás, hogy az értékes kiteket, hogy osztják majd el a lerakók között (feltéve ha csak két lerakó lesz - RazieL).

gogogoog

Counter-Strike: Global Offensive @ CT Offenzíva

A puskák terén történt csiszolások nem csupán dollárban értendők... egyes fegyverek sebzése, például a gránátoké is gyökeresen megváltozik. Egy szál HE-vel lehetetlen lesz rushokat szétbombázni, 100 páncél, 100 HP-s CT/T-ket teljesen lenullázni, mondhatni realizálódik a játék ezen része is.

Elképzelések vannak annak irányába is, hogy a kevlárt mint vásárolható elemet kiveszik a játékból, tehát páncélt is minden kör elején kapnának a játékosok s ezzel jókora összeg spórolható körönként, és talán ennek tudható be egyes puskák árainak megemelése is.

Végezetül pedig ezzel a kis videóval próbálnék nyugtatni minden fanatikust, hogy nincs is olyan messze az első béta, 2011 novembere... :-)

CS: Global Offensive Official Trailer 2011

avatar #190
Válasz -zsolna- #189. hozzászólására
Mint minden játéknak ennek is kell egy "bázis" ami nem fog kialakulni szerintem épp azért mert az 1.6 már annyira világhirű játék,hogy nem hagyják abba ezzel nem meg kisérelve a játék kihalását és ha ez a szint meg marad ahol most van a counter-strike mindig többen fognak vele játszani
egyre kevesebben ! :DD
avatar #189
-zsolna- 2011. augusztus 25. 1960 hozzászólás 143.
Mint minden játéknak ennek is kell egy "bázis" ami nem fog kialakulni szerintem épp azért mert az 1.6 már annyira világhirű játék,hogy nem hagyják abba ezzel nem meg kisérelve a játék kihalását és ha ez a szint meg marad ahol most van a counter-strike mindig többen fognak vele játszani
Míg én 8 élű késsel vágom az utat a hitetlenek százan száz felé futnak
avatar #188
frks 2011. augusztus 19. 27 hozzászólás 5378.
Szerintem igen is otthagyják mivel új játék , új lehetőségek és az 1. között akarják majd kinőni magukat az emberek. Részemről kíváncsi leszek a fejlesztésekre , újításokra de nem éri meg elvégre mostanában minden játékot elcsesznek a fejlesztők nézzétek meg a Black ops-ot bár én nem játszok vele de 3000 ft-ért akarták oda adni annyira sz@r állítólag és most kidobnak egy csomó játékot. BF3 , CS:GO, COD 8 , L4D3 és még kitudja miket dobnak piacra kecsegtető a választék de melyiket érdemes megvenni? Ez érdekelne engem
avatar #187
Arigato 2011. augusztus 17. 2 hozzászólás 15338.
Válasz -zsolna- #164. hozzászólására
nem néz ki rosszul de 1.6nál nem jobb
zsolna 1.6 nál mi jobb ? :D semmi leg élvezhetőbb játék " mikor nincsenek csalók " meg ugyse hadják ott a megszokott jól jáccó bejáratott emberek az 1.6 ot egy új játékért ami szerintem FAIL lesz dehát meglátjuk mi sül ki belőle !!!!
avatar #186
Arigato 2011. augusztus 17. 2 hozzászólás 15338.
itt nem új játékokat kéne gyártani egymás hegyére hátára ami általába padlót fog hanem a "cheater" problémával kezdeni valamit azért hagyják sokan abba az 1.6 ot mert el lehetetlenítik a játékot az durva hogy 10 mix ből 2-3 man csal legalább 1 ember ..

amúgy meg a cs : go rol csak anyit hogy aki igazán szereti az 1.6 ot meg megvan a maga társasága 1.6 on az ugyse fogja ott hagyni .. source-t is megvette egy csomó ember és mit látok ?! 10-15 órákat toltak bele és ott hagyták ..
avatar #185
Abdul_Mohamed 2011. augusztus 17. 7650 hozzászólás 8.
nem olvastam vissza, szóval biztos nem én leszek az első, akinek feltűnik, hogy ez a videó már több éves. mi volt az oka, hogy most került ki? semmi újdonságot nem találtam benne.
madafaka or fadasaka
avatar #184
RazieL-.- 2011. augusztus 16. 2217 hozzászólás 116.
Válasz elefuNIKE #183. hozzászólására
és ezvolt a nagy view? fél óra pofázás ? :D:DÉADSDSD
pedig még gondoltam is rá, hogy megnézem, kár lett vna érte...
Kőműves Kelemen az asztalhoz hívja fiát: -Gyere fiam enni, anyád már fal :-)
avatar #183
elefuNIKE 2011. augusztus 16. 1963 hozzászólás 141.
Válasz zomgzerg #180. hozzászólására
és ezvolt a nagy view? fél óra pofázás ? :D:DÉADSDSD
defcon: majdnem szétrepedt a picsám
avatar #182
t0ky 2011. augusztus 16. 888 hozzászólás 402.
ezzel még annyian se fognak játszani mint a source al XD
Jácc tisztán :) VAGY FEJBERUGLAK
avatar #181
PETIIII 2011. augusztus 16. 432 hozzászólás 869.
Válasz csab1k #174. hozzászólására
nem ehez CS:GO kell majd
xD
X-ZoNE`greef ~ xzn.hu : amugy meg europai aki a barsza'nak szurkol annak is sok esze lehet, jokis zsido
avatar #180
zomgzerg 2011. augusztus 16. 832 hozzászólás 426.
Válasz elefuNIKE #177. hozzászólására
http://www.hltv.org/news/7312-esl-tv-with-csgo-show-tonight
avatar #179
nyihah 2011. augusztus 15. 928 hozzászólás 380.
Érdekes lesz az biztos
avatar #178
BOND_ 2011. augusztus 15. 569 hozzászólás 665.
Válasz breschkaDDDD #175. hozzászólására
itt is tolok majd valami wh féleséget.
okos ötlet ;)
avatar #177
elefuNIKE 2011. augusztus 15. 1963 hozzászólás 141.
http://www.hltv.org/news/7312-esl-tv-with-csgo-show-tonight
defcon: majdnem szétrepedt a picsám
avatar #176
pedalgep 2011. augusztus 15. 701 hozzászólás 515.
Válasz Sz0ke #165. hozzászólására
Vicc kategória amit leírtál :D

Tudod is miről írsz vagy csak hasra ütés szerűen tolod?
Egy apró példa: VAC nincs külön, egybe van minden azt támogató játéknál és egységesen fejlődik ahogy frissítik, és frissítik is.

Egyébként most az a baj hogy nem frissítik már rendszeresen? Amikor meg updatelik és kiveszik a jól megszokott bugokat akkor meg azért sír a közösség. Egyébként annyit még hozzátennék hogy jelenleg is folyik 1.6 beta teszt egy új frissítéshez.

Szeretem az ilyen önjelölt jól megmondó embereket akiknek fogalmuk sincs a dolgokról :D

Továbbra is meg kellene várni hogy egyáltalán megjelenjen a játék minimum beta minőségbe és csak utána ítélkezni. Aztán lehet meglepődik majd mind2 közösség (1.6 és CSS) és lenyomja őket mert sikeres lesz. Persze ez egyenlőre csak feltételezés én megvárom mi sül ki belőle.
VAC-os részben teljesen igazad van, updatelik időnként (ettől még ugyanúgy csalnak), többit fenntartom.
avatar #175
breschkaDDDD 2011. augusztus 15. 1922 hozzászólás 146.
itt is tolok majd valami wh féleséget.
avatar #174
csab1k 2011. augusztus 15. 2064 hozzászólás 135.
Válasz hEX- #173. hozzászólására
sziasztok, ez is olyan lesz mint CS:Promod? 2 játék kell hozzá 1,6-souerce?
nem ehez CS:GO kell majd
a1f
avatar #173
hEX- 2011. augusztus 15. 1381 hozzászólás 238.
sziasztok, ez is olyan lesz mint CS:Promod? 2 játék kell hozzá 1,6-souerce?
KIRÁJ VAGYOK
avatar #172
miHHi 2011. augusztus 15. 72 hozzászólás 3240.
Remélem gyorsba kijön :D KELL!!!
avatar #171
ToK 2011. augusztus 15. 389 hozzászólás 962.
Ez kurva jó :D
avatar #170
Geribazz 2011. augusztus 15. 422 hozzászólás 894.
itt volt már az ideje :D köszi Raz
avatar #169
Sz0ke 2011. augusztus 15. 263 hozzászólás 1333.
Válasz zomgzerg #168. hozzászólására
hl1 engine crash meg exploit fix nem épp 1.6 frissítés

ha BÁRMENNYIRE nem nyan-nyannák le az 1.6ot, akkor egyetlen sor megváltoztatásával kivennék a riot shieldet :)
de erre nem képesek
alapvetően már maga az 1.6 is a cs1 megölése volt az 1.5 után a pofátlan gépigény növeléssel, aztec tönkretételével, wwcl lehetőségének kiírtásával. képzeld el a sourceot zblock nélkül. és 8 év alatt hogy milyen haxokat tudnak úgy összehozni a kis trükkös nyan-nyan..
aztán be kellett tenni a reklámokat jó hogy már a left4dead 1-et lecserélték pár hónapja csak hogy más kép vegye fölöslegesen az fpst :D

de nem is értem te mit szakértesz 1.6ról kb 3 éve spawnolhattál valami source public adminként most meg teszed itt a nagyokost
olyan írjon a cs múltjáról aki vágja milyen fejeseket lehetett lőni 1.3 meg 1.5-ben
amikor még skillből lehetett lőni ebben a kinyan-nyanott játékban


az 1.6 népszerűségéről meg annyit pont a hírben a kamu trailer, ami a cs onlinehoz van. ez minden ázsiai országban érhető el, arra álltak át. és 1.6-ra épül. szóval simán van annak 3x annyi játékosa is, még ennyi év után sincs sehol a source.. és senki se mondhatja hogy 1.6al azok játszanak akik régről ittmaradtak, meg lehet nézni a lan névsorokat, 40 teamből 15 embert nem tudsz összeválogatni akik 2008ban is voltak lent vhol..
de majd a source scene is megtapasztalja ezt a szopást ha kijön ez a GO
nagy ívben le lesznek nyan-nyanva, és egy olyan full más butított játék lesz hozzá képest (nyilván akit a valve amcsiba röptetett nem fogja egyenest leugatni meg kivesézni a hiányosságokat az első beszámolókban)
egyszerűen az hogy jön konzolra már elmondja hogy mi lesz itt
jó játék lehet, csak nem fog senkinek tetszeni aki régről ismeri a CS-t vagy CSS-t.
már CSS játékosok közt is van olyan aki 5 ÖT ÉVET fektetett hogy összekaparjon valamennyi skillt, az ilyet senki nem fogja az egyik napról a másikra rávenni hogy ezt a tudást dobja el és kezdjen bohóckodni másban

1.6 bebizonyította hogy a versenyekről nem tűnik el akkor se ha a valve mást akar (condition zeros WCG-re lehet gondolni lol) és visszatér az erős közösséggel, hiszen a szponzoroknak csak ez számít, a sok néző. gépigényt meg úgyis növelik 1-2 évente 1.6 meg sourceban is az említett updatet ami készül biztos rejt valami finomságot :D így az nvidia is boldog kell az új kártya a 20 éves enginen futó nyan-nyanos dust2höz is.

amúgy meg úgyis az SC1 a #1 pc game már mindenki szemében aki komolyan gondolja a gaminget, fps műfajt nem egy új cs fogja feltámasztani. de jót pubolunk majd vele.
Majdnem eltalátad :) Neten kb 2007 től játszottam Source-t, előtte meg ha kis közösségel is de szünetekbe állandó LAN téma volt a CS és igen majdne ma kezdetektől szal még én is emlékszek pár dologra, nem kell lenézni meg tenni itt a feljebbvalót.

Gépigényről beszélsz 1.6 terén? :D No comment... 1 kép eszi az FPS-ed szintén NC.

Egy dolgot ne felejts el, az idő mindent megszépít. Attól hogy itt emlegeted hogy bezzeg abban az időben ez jobb volt az jobb volt.... de bezzeg akkor is sírtak ugyanúgy az emberek hogy nem adja vagy lehetetlent adott be.

Ja és nem akarok 1.6ot szakérteni mert nincs mit rajta, túl van misztifikálva. És akárhogy is akarják egyesek hogy ne tűnjön el lassan lejár az ideje. Hogy miért? kikopik az a közönség alóla akik játszottak vele, újjat meg nem vonz már. De ugyanez a sors vár CSS -re is.Sőt kb egy időben fog eltűnni szépen mind2 játék közössége. Persze maradnak majd még belőle kisebb közösségek de már nem lesznek számottevők.

Frissítésről meg annyit hogy az exploit 1.6 ba létezik ergo 1.6 frissítés, mivel magát külön az enginge-t kb felesleges már updatelni mert alig használják.
avatar #168
zomgzerg 2011. augusztus 15. 832 hozzászólás 426.
Válasz Sz0ke #165. hozzászólására
Vicc kategória amit leírtál :D

Tudod is miről írsz vagy csak hasra ütés szerűen tolod?
Egy apró példa: VAC nincs külön, egybe van minden azt támogató játéknál és egységesen fejlődik ahogy frissítik, és frissítik is.

Egyébként most az a baj hogy nem frissítik már rendszeresen? Amikor meg updatelik és kiveszik a jól megszokott bugokat akkor meg azért sír a közösség. Egyébként annyit még hozzátennék hogy jelenleg is folyik 1.6 beta teszt egy új frissítéshez.

Szeretem az ilyen önjelölt jól megmondó embereket akiknek fogalmuk sincs a dolgokról :D

Továbbra is meg kellene várni hogy egyáltalán megjelenjen a játék minimum beta minőségbe és csak utána ítélkezni. Aztán lehet meglepődik majd mind2 közösség (1.6 és CSS) és lenyomja őket mert sikeres lesz. Persze ez egyenlőre csak feltételezés én megvárom mi sül ki belőle.
hl1 engine crash meg exploit fix nem épp 1.6 frissítés

ha BÁRMENNYIRE nem nyan-nyannák le az 1.6ot, akkor egyetlen sor megváltoztatásával kivennék a riot shieldet :)
de erre nem képesek
alapvetően már maga az 1.6 is a cs1 megölése volt az 1.5 után a pofátlan gépigény növeléssel, aztec tönkretételével, wwcl lehetőségének kiírtásával. képzeld el a sourceot zblock nélkül. és 8 év alatt hogy milyen haxokat tudnak úgy összehozni a kis trükkös nyan-nyan..
aztán be kellett tenni a reklámokat jó hogy már a left4dead 1-et lecserélték pár hónapja csak hogy más kép vegye fölöslegesen az fpst :D

de nem is értem te mit szakértesz 1.6ról kb 3 éve spawnolhattál valami source public adminként most meg teszed itt a nagyokost
olyan írjon a cs múltjáról aki vágja milyen fejeseket lehetett lőni 1.3 meg 1.5-ben
amikor még skillből lehetett lőni ebben a kinyan-nyanott játékban


az 1.6 népszerűségéről meg annyit pont a hírben a kamu trailer, ami a cs onlinehoz van. ez minden ázsiai országban érhető el, arra álltak át. és 1.6-ra épül. szóval simán van annak 3x annyi játékosa is, még ennyi év után sincs sehol a source.. és senki se mondhatja hogy 1.6al azok játszanak akik régről ittmaradtak, meg lehet nézni a lan névsorokat, 40 teamből 15 embert nem tudsz összeválogatni akik 2008ban is voltak lent vhol..
de majd a source scene is megtapasztalja ezt a szopást ha kijön ez a GO
nagy ívben le lesznek nyan-nyanva, és egy olyan full más butított játék lesz hozzá képest (nyilván akit a valve amcsiba röptetett nem fogja egyenest leugatni meg kivesézni a hiányosságokat az első beszámolókban)
egyszerűen az hogy jön konzolra már elmondja hogy mi lesz itt
jó játék lehet, csak nem fog senkinek tetszeni aki régről ismeri a CS-t vagy CSS-t.
már CSS játékosok közt is van olyan aki 5 ÖT ÉVET fektetett hogy összekaparjon valamennyi skillt, az ilyet senki nem fogja az egyik napról a másikra rávenni hogy ezt a tudást dobja el és kezdjen bohóckodni másban

1.6 bebizonyította hogy a versenyekről nem tűnik el akkor se ha a valve mást akar (condition zeros WCG-re lehet gondolni lol) és visszatér az erős közösséggel, hiszen a szponzoroknak csak ez számít, a sok néző. gépigényt meg úgyis növelik 1-2 évente 1.6 meg sourceban is az említett updatet ami készül biztos rejt valami finomságot :D így az nvidia is boldog kell az új kártya a 20 éves enginen futó nyan-nyanos dust2höz is.

amúgy meg úgyis az SC1 a #1 pc game már mindenki szemében aki komolyan gondolja a gaminget, fps műfajt nem egy új cs fogja feltámasztani. de jót pubolunk majd vele.
avatar #167
Sz0ke 2011. augusztus 14. 263 hozzászólás 1333.
Válasz elefuNIKE #166. hozzászólására
bizonyára úgy van.

egyébként az első mondatod után nem tudom követni miről hadoválsz, biztos csak elnyomtad a replyt.
Valahogy úgy :D 161 re ment volna eredetileg a válasz :D
avatar #166
elefuNIKE 2011. augusztus 14. 1963 hozzászólás 141.
Válasz Sz0ke #165. hozzászólására
Vicc kategória amit leírtál :D

Tudod is miről írsz vagy csak hasra ütés szerűen tolod?
Egy apró példa: VAC nincs külön, egybe van minden azt támogató játéknál és egységesen fejlődik ahogy frissítik, és frissítik is.

Egyébként most az a baj hogy nem frissítik már rendszeresen? Amikor meg updatelik és kiveszik a jól megszokott bugokat akkor meg azért sír a közösség. Egyébként annyit még hozzátennék hogy jelenleg is folyik 1.6 beta teszt egy új frissítéshez.

Szeretem az ilyen önjelölt jól megmondó embereket akiknek fogalmuk sincs a dolgokról :D

Továbbra is meg kellene várni hogy egyáltalán megjelenjen a játék minimum beta minőségbe és csak utána ítélkezni. Aztán lehet meglepődik majd mind2 közösség (1.6 és CSS) és lenyomja őket mert sikeres lesz. Persze ez egyenlőre csak feltételezés én megvárom mi sül ki belőle.
bizonyára úgy van.

egyébként az első mondatod után nem tudom követni miről hadoválsz, biztos csak elnyomtad a replyt.
defcon: majdnem szétrepedt a picsám
avatar #165
Sz0ke 2011. augusztus 14. 263 hozzászólás 1333.
Válasz elefuNIKE #162. hozzászólására
hidd el, ha az esl vagy a külföldi éves lansorozatok fixen átállnak erre, világszerte ez lesz az új vörzsön és lehet, hogy a mai sztárok ha nem is a nulláról, de egy olyan pontról kezdenek, amelyre az újabb feltörekvő és eleve ezzel a játékkal elkezdő, ámde ebben a verzióban jobban otthon magát érző[:SDADS::DAS] emberek lehet gyorsabban eljutnaK.
Vicc kategória amit leírtál :D

Tudod is miről írsz vagy csak hasra ütés szerűen tolod?
Egy apró példa: VAC nincs külön, egybe van minden azt támogató játéknál és egységesen fejlődik ahogy frissítik, és frissítik is.

Egyébként most az a baj hogy nem frissítik már rendszeresen? Amikor meg updatelik és kiveszik a jól megszokott bugokat akkor meg azért sír a közösség. Egyébként annyit még hozzátennék hogy jelenleg is folyik 1.6 beta teszt egy új frissítéshez.

Szeretem az ilyen önjelölt jól megmondó embereket akiknek fogalmuk sincs a dolgokról :D

Továbbra is meg kellene várni hogy egyáltalán megjelenjen a játék minimum beta minőségbe és csak utána ítélkezni. Aztán lehet meglepődik majd mind2 közösség (1.6 és CSS) és lenyomja őket mert sikeres lesz. Persze ez egyenlőre csak feltételezés én megvárom mi sül ki belőle.
avatar #164
-zsolna- 2011. augusztus 14. 1960 hozzászólás 143.
nem néz ki rosszul de 1.6nál nem jobb
Míg én 8 élű késsel vágom az utat a hitetlenek százan száz felé futnak
avatar #163
stelar 2011. augusztus 14. 8145 hozzászólás 7.
Válasz elefuNIKE #162. hozzászólására
hidd el, ha az esl vagy a külföldi éves lansorozatok fixen átállnak erre, világszerte ez lesz az új vörzsön és lehet, hogy a mai sztárok ha nem is a nulláról, de egy olyan pontról kezdenek, amelyre az újabb feltörekvő és eleve ezzel a játékkal elkezdő, ámde ebben a verzióban jobban otthon magát érző[:SDADS::DAS] emberek lehet gyorsabban eljutnaK.
micsoda motivált, céltudatos fiatalemberek kommentelnek ide
Nem annak van nagy hatalma,aki irányítani tudja a történéseket,hanem annak,akire nem hatnak...
avatar #162
elefuNIKE 2011. augusztus 14. 1963 hozzászólás 141.
Válasz Dancients__Crx #159. hozzászólására
sajnos nagyobb biznisz a csalások legyártása, és árusítása (és kevesebb munka), mint az ellenük való harc.

mondom: sztem csak source féle "közösségmegosztó" dolog lesz, nem pedig átütő siker, amiért ott lesz hagyva nagyrészt az 1.6 vagy a szorsz.
hidd el, ha az esl vagy a külföldi éves lansorozatok fixen átállnak erre, világszerte ez lesz az új vörzsön és lehet, hogy a mai sztárok ha nem is a nulláról, de egy olyan pontról kezdenek, amelyre az újabb feltörekvő és eleve ezzel a játékkal elkezdő, ámde ebben a verzióban jobban otthon magát érző[:SDADS::DAS] emberek lehet gyorsabban eljutnaK.
defcon: majdnem szétrepedt a picsám
avatar #161
pedalgep 2011. augusztus 14. 701 hozzászólás 515.
Válasz exiNo #153. hozzászólására
jólvan unom már ezt a témát éljetek tévhitben nyugodtan ha ti attól boldogok vagytok. bb
Elmondok neked valamit, de ne sértődj meg.

Aki annak idején ott volt a source indulásánál (én még kb. az egyik legelső bétával játszottam, és szinte megjelenés után meg is vettem) és figyelte a két játék párhuzamos fejlesztését az már akkoriban is látta, hogy a Valve nagyon megpróbálta előtérbe tolni a CSS-t, de egyáltalán nem sikerült nekik, elenyésző mennyiségű volt akkor még a komolyabb csapatok száma, meg maguk a játékosok is kevesebben voltak.

Kb. ekkor jövendölte meg pár ember, hogy már csak sértettségből is (hiszen egy garázsfejlesztésű mod csuklóból bealázta a milliós fejlesztésű CSS-t) el fogják lehetetleníteni az 1.6-ot ilyen-olyan eszközökkel.

Ment a CSS promózása orrba-szájba, megpróbáltak áttéríteni annyi pro-t ahányat csak tudtak, tolták az updateket ezerrel, az 1.6 meg kapott ugráshangot, reklámokat a pályákra meg a hudra, idővel meg már a VAC-ot sem fejlesztették tovább, ezzel legalizálva a csalást. Érdekes, még most, évekkel később sem tűnt el az 1.6, nem találod furcsának?

Olyan mintha egy embert lekapcsoltak volna a lélegeztetőgépről, de még mindig jobban verne a szíve mint egy szteroidokkal telepumpált fazonnak :D

És ez még mindig most van. Őszintén szólva az 1.6 közösségnek lenne oka haragudni a Valve-re, mégpedig azért, mert ha nem lenne érdekük az, hogy mindenki átálljon a source-ra, akkor az 1.6 most kb. olyan reneszánszot élhetne, mint a Quake 3, amit gyakorlatilag ingyenessé tettek. Ha "úgyse lesz már több pénzünk belőle" jelszóval odaadnák a közösségnek a goldsrc motort, és hagynák, hogy fejlesszék tovább azok akik játszanak vele, a saját igényeik alapján, akkor pont annyira szintre hozták volna, ami még nem zavarja a versenyszerű játékot, de a grafika sem lenne őskori kategória. Ja, és ingyen is lenne, tehát senkinek nem lenne oka CSS-t venni, ergo kihalna a source.

Persze a Valve sem hülyék gyülekezete, jól tudják, hogy pár év alatt ki tudják lassan irtani az 1.6-os közösséget, csak ki kell várniuk az időt. Most meg jön a CS:GO, amiről egyelőre nem sokat lehet tudni, de mivel ez is kemény pénzbe kerül a fejlesztőknek, képzelheted hogy lesz valami próbálkozás arra, hogy a CSS közösség is megvegye az új játékot (persze teljes áron :)). Azért lassan a source életciklusa is közeledik a feléhez szerintem.

Egyébként megnézném mit csinálna az a bizonyos hatalmas CSS közösség, ha leállna a VAC fejlesztése meg az update hullám náluk, meg búcsúzóul telivernék reklámokkal a játékukat, hadd játsszanak :D
avatar #160
-magic- 2011. augusztus 14. 983 hozzászólás 351.
Válasz bNNy #156. hozzászólására
Fake vagy se. Úgy is kiderül Istenem.
inkább fogadd el a kihívást 1on1 ladderen =)
avatar #159
Dancients__Crx 2011. augusztus 14. 2647 hozzászólás 83.
Válasz miL #158. hozzászólására
Ebből a verzióból se lesz semmi extra mint a Sourceból sem sok... 1.6 ugyanazt a játékélményt nyújtja mint a source főleg ha nem public őrült vagy hanem mixelsz és warozol... Én következőleg majd akkor veszek újra cs-t és költök a számítógépemre súlyos ezreket ha megtudják majd azt oldani hogy ne lehessen csalni a játékban semmilyen módon... na majd akkor, az, egy új játékélmény lesz... hozzáteszem grafikától függetlenül... gondolom ezzel nem én vagyok így egyedül... szóval mivel a trailerben semmilyen új anticheatről nem esett szó sőt szinte mindenhol csak azt lehet olvasni hogy csak grafikai fejlesztés és pluszfegyverek kerülnek bele... ezért engem az új verzió is hidegen hagy, és remélem sokunkból nem bírjak kiölni továbbra sem az 1.6 érzést... (csak egy vélemény, ha nem tetszik felejtsd el.)
sajnos nagyobb biznisz a csalások legyártása, és árusítása (és kevesebb munka), mint az ellenük való harc.

mondom: sztem csak source féle "közösségmegosztó" dolog lesz, nem pedig átütő siker, amiért ott lesz hagyva nagyrészt az 1.6 vagy a szorsz.
avatar #158
miL 2011. augusztus 14. 62 hozzászólás 3526.
Ebből a verzióból se lesz semmi extra mint a Sourceból sem sok... 1.6 ugyanazt a játékélményt nyújtja mint a source főleg ha nem public őrült vagy hanem mixelsz és warozol... Én következőleg majd akkor veszek újra cs-t és költök a számítógépemre súlyos ezreket ha megtudják majd azt oldani hogy ne lehessen csalni a játékban semmilyen módon... na majd akkor, az, egy új játékélmény lesz... hozzáteszem grafikától függetlenül... gondolom ezzel nem én vagyok így egyedül... szóval mivel a trailerben semmilyen új anticheatről nem esett szó sőt szinte mindenhol csak azt lehet olvasni hogy csak grafikai fejlesztés és pluszfegyverek kerülnek bele... ezért engem az új verzió is hidegen hagy, és remélem sokunkból nem bírjak kiölni továbbra sem az 1.6 érzést... (csak egy vélemény, ha nem tetszik felejtsd el.)
avatar #157
kHRIS 2011. augusztus 14. 1470 hozzászólás 219.
Válasz exiNo #153. hozzászólására
jólvan unom már ezt a témát éljetek tévhitben nyugodtan ha ti attól boldogok vagytok. bb
nem látszik meg, hogy 18 vagy =D
gNu flesske =D: megkell fesulnom a loboncom
avatar #156
bNNy 2011. augusztus 14. 67 hozzászólás 3373.
Fake vagy se. Úgy is kiderül Istenem.
avatar #155
-boE- 2011. augusztus 14. 3587 hozzászólás 48.
Válasz exiNo #153. hozzászólására
jólvan unom már ezt a témát éljetek tévhitben nyugodtan ha ti attól boldogok vagytok. bb
en iszonyat boldog vagyok
összekólázott ruhák lógnak a fregolin
avatar #154
stelar 2011. augusztus 14. 8145 hozzászólás 7.
Válasz exiNo #153. hozzászólására
jólvan unom már ezt a témát éljetek tévhitben nyugodtan ha ti attól boldogok vagytok. bb
:DDD
Nem annak van nagy hatalma,aki irányítani tudja a történéseket,hanem annak,akire nem hatnak...
avatar #153
exiNo 2011. augusztus 14. 9 hozzászólás 8560.
Válasz csab1k #152. hozzászólására
tavaly is több sourceos volt becupon mint 1.6os, a becup mára a sourceosok lanja lett de az első 3 becupon mindig több 1.6os volt mint sourcos és még ma is az összes iclen több 1.6os csapat van mint sourceos, világszerte meg hagy ne....


ezen gondolkodj már el!

ui.: minden sourceos ezzel az évenkénti 1 lannal jön amire lemennek.
jólvan unom már ezt a témát éljetek tévhitben nyugodtan ha ti attól boldogok vagytok. bb
avatar #152
csab1k 2011. augusztus 14. 2064 hozzászólás 135.
Válasz exiNo #151. hozzászólására
Én elfogadom h a többség az 1.6-ot szereti ezen az oldalon de legalább ne állítsatok olyat ami nem igaz mint pl. az h 2x annyian vagytok mint css-sek, fogadd el h a te dicsőített játékod már hanyatlásnak indult nincs annyi 1.6-os mint régen volt és a sourceosok lassan kezdenek többségben lenni, lásd becup '11 source-ban és 1.6-ban hány team is fizetett? Ezen gondokodj már el!
tavaly is több sourceos volt becupon mint 1.6os, a becup mára a sourceosok lanja lett de az első 3 becupon mindig több 1.6os volt mint sourcos és még ma is az összes iclen több 1.6os csapat van mint sourceos, világszerte meg hagy ne....


ezen gondolkodj már el!

ui.: minden sourceos ezzel az évenkénti 1 lannal jön amire lemennek.
a1f
avatar #151
exiNo 2011. augusztus 14. 9 hozzászólás 8560.
Válasz -magic- #148. hozzászólására
miért mit vársz?
ez az oldal alapból 1.6-al foglalkozik, szóval csinálhatsz a source-s barátaidnak egy szép kis mlap-os honlapot, ha nem tetszik, hogy itt a többség az 1.6-ot szereti :).
Én elfogadom h a többség az 1.6-ot szereti ezen az oldalon de legalább ne állítsatok olyat ami nem igaz mint pl. az h 2x annyian vagytok mint css-sek, fogadd el h a te dicsőített játékod már hanyatlásnak indult nincs annyi 1.6-os mint régen volt és a sourceosok lassan kezdenek többségben lenni, lásd becup '11 source-ban és 1.6-ban hány team is fizetett? Ezen gondokodj már el!
avatar #150
pedalgep 2011. augusztus 14. 701 hozzászólás 515.
Válasz exiNo #134. hozzászólására
És az a 2k nálatok messze több mint ahogy Fery fogalmazott? Meg olyan hozzászólást is láttam h az 1.6-sok 3x-4x annyian vannak mint source-sok. Kicsit sztem túlértékelitek azt a 2k + playert naponta 1.6-on, és tuti van olyan nap ahol többet játszottak source-al mint 1.6-al! na peace
És azt ki veszi számításba, hogy a source játékosok közül hányan játszanak komolyan (csapat), félig komolyan (mix), vagy semennyire komolyan (only pub)?

Mert nekem van egy olyan érzésem hogy az arányok inkább az 1.6 mellett szólnak, ha esportról beszélünk, a kor szerinti megoszlásról nem is beszélve, habár ott az 1.6 sem lehet túl büszke magára, de a source mellett még így is olyanok vagyunk mint valami öregek otthona.

Saját vélemény, lehet hogy nem így van.
avatar #149
petilord96 2011. augusztus 14. 130 hozzászólás 2248.
ú zsíííírrrrr XDDDD alap hogy tollyuk a clánal XD
avatar #148
-magic- 2011. augusztus 14. 983 hozzászólás 351.
Válasz exiNo #145. hozzászólására
Hát ez szánalmas h még a törteseket is számításba veszitek...
miért mit vársz?
ez az oldal alapból 1.6-al foglalkozik, szóval csinálhatsz a source-s barátaidnak egy szép kis mlap-os honlapot, ha nem tetszik, hogy itt a többség az 1.6-ot szereti :).
avatar #147
PETIIII 2011. augusztus 14. 432 hozzászólás 869.
Válasz exiNo #134. hozzászólására
És az a 2k nálatok messze több mint ahogy Fery fogalmazott? Meg olyan hozzászólást is láttam h az 1.6-sok 3x-4x annyian vannak mint source-sok. Kicsit sztem túlértékelitek azt a 2k + playert naponta 1.6-on, és tuti van olyan nap ahol többet játszottak source-al mint 1.6-al! na peace
még számolj bele több tizerer nonsteames vinnyogó bajnokot
X-ZoNE`greef ~ xzn.hu : amugy meg europai aki a barsza'nak szurkol annak is sok esze lehet, jokis zsido
avatar #146
Sz0ke 2011. augusztus 14. 263 hozzászólás 1333.
Válasz zomgzerg #140. hozzászólására
törtön simán játszik még 2x annyi 1.6al
Kicsit utánanézel és rájössz hogy a CSS el is.
avatar #145
exiNo 2011. augusztus 14. 9 hozzászólás 8560.
Válasz zomgzerg #140. hozzászólására
törtön simán játszik még 2x annyi 1.6al
Hát ez szánalmas h még a törteseket is számításba veszitek...
avatar #144
Válasz bazsowicz #139. hozzászólására
A hatalmas érdeklődésre való tekintettel 2009 februárjában a Valve nyilvánosságra hozta, hogy milyen masinákon pofozgatják a játékaikat, illetve, hogy milyen rendszerre kívánnak váltani. Mivel azóta biztosan átálltak a mellékelt linken (http://storefront.steampowered.com/Steam/Marketing/message/2269) megtalálható konfigurációkra, valamint az eltelt esztendőkben újfent cserélték a gépparkjukat, igencsak durva környezetben sikerült stabil 300fps-t produkálni a pre-bétának. Az információ egyenesen 3k2-től származik a Reddit Q&A-ból, azonban véleményem szerint simán vehetjük a Portal 2 gépigényét kiindulópontnak.
ty
avatar #143
pedalgep 2011. augusztus 14. 701 hozzászólás 515.
Válasz RazieL-.- #137. hozzászólására
abból készült a lényegi része a cikknek...:) linket is kitettem forrásoknál .
Ohh, sry linket nem is figyeltem :P
avatar #142
-magic- 2011. augusztus 14. 983 hozzászólás 351.
Válasz zomgzerg #140. hozzászólására
törtön simán játszik még 2x annyi 1.6al
++
avatar #141
elefuNIKE 2011. augusztus 14. 1963 hozzászólás 141.
Válasz DaffiDaReal #138. hozzászólására
Az rendben, de a képek ott is és itt is csak illusztrációk!
A videó meg csak szimplán fake (Counter-Strike Online videó van felhasználva).

Itt csak arról van szó, hogy ne ird a képek alá, hogy az CS:GO!
istenem b*****g...
defcon: majdnem szétrepedt a picsám